מוקד ניטור ושירות לקוחות

ביצוע מעקב ובקרה אחר מערכות סולאריות

אנחנו בגולן סולאר מאמינים שהלקוח צריך לשלם רק על השירות אותו הוא צורך.
מניסיוננו, רוב התקלות נפתרות בשיחת טלפון עם הלקוח, או בפתיחת תקלה מול חברות הממירים והפאנלים.

אנו מציעים לך להצטרף לחבילת שירות אפקטיבית, המבטיחה מעקב איכותי ורציף אחר ביצועי המערכת הסולארית שלך, איתור תקלות וטיפול בהן ברמת המוקד הטלפוני והגעת טכנאי לאתר.
לא עוד מוקד ניטור הממתין לקבלת התראות אוטומטיות – אלא מוקד ניטור אנושי.

מוקד הניטור והבקרה של גולן סולאר מציע משהו שונה:

אנחנו מציעים שירות מוקד עצמאי, מקצועי ואפקטיבי שדואג לעקוב בעין אנושית אחר ביצועי המערכות, להתריע על תקלות ועל צורך בשטיפה ולפתור בעיות ברמת המוקדים ללא תשלום נוסף.

השירות מתאים לכל סוגי הלקוחות, שכן גם אם לקוח מצליח לעקוב באופן שוטף אחר תפוקות המערכת, עדיין אין לו את הידע, המקצועיות ובסיס נתוני התפוקות האזורי, על מנת לבצע ניטור מקצועי.

השירות חיוני במיוחד למערכות מסחריות בתעריף גבוה אשר מפסידות כסף רב בכל יום בו המערכת אינה עובדת באופן אופטימאלי.

מפרט השירות הניתן:

  • ניטור ביצועי מערכת.
  • התראה על תקלה.
  • איתור ואבחון התקלה, והפתרון הנדרש.
  • עדכון הלקוח והנחיה להמשך טיפול.
  • פתיחת תקלה מול חברות הממירים.
  • מעקב אחר טיפול וסגירת התקלה.
  • טיפול בבעיות מול מחלקת חשבונות בחברת חשמל.

 

נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה,
שלומית צוקר
מנהלת המוקד
04-8668559

לקבלת פרטים נוספים

new logo (350 x 266)

מוקד ניטור ושירות לקוחות:
04-8668559 , 04-8552265
moked@golansolar.co.il

 

Call Now Button